Den finns en ishall i Kristianstad. Ishallen ligger vid Sommarlust.

Där kan du åka skridskor och spela ishockey.
Ishallen ligger på Kanalgatan 100.
Ishallen är öppen på hösten och vintern.
Klicka på länken för att komma till ishallens webbsida.
Där kan du läsa när ishallen är öppen.
Informationen på den sidan är inte på lättläst svenska.
Det kostar pengar att åka skridskor
i ishallen.
En vuxen betalar 46 kronor.
Ett barn, upp till 17 år, betalar 20 kronor.
I ishallen brukar hockeylaget
Kristianstad IK spela sina hemmamatcher.
Medborgarcenter hjälper dig
Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.
- Telefon: 044-13 50 00
- Karta: Besök oss
Länk till annan webbplats.
Stängt
Hjälpte informationen på sidan dig?