- Startsida
- Jobb och företagande
- Jobb och praktik
- Kommunen som arbetsgivare
- Kommunens system, för medarbetare
Kommunens system, för medarbetare
Den här sidan vänder sig till dig som är medarbetare i Kristianstads kommun. Här begär du anställningsintyg och det finns länkar för att logga in på intranätet, personalsystemet Heroma och vårt e-postsystem. Du behöver vara anställd eller ha konto hos Kristianstads kommun för att logga in i systemen.
Anställningsintyg
Är du eller har varit anställd av Kristianstads kommun kan du begära ut intyg för din tid hos oss. Du kan beställa tjänstgöringsintyg, arbetsgivarintyg, inkomstintyg och intyg för förlorad arbetsinkomst. Du beställer via e-tjänsten "Begäran av intyg" och du loggar in med BankID.
Heroma
Här finns allt om din lön, arbetstid och om du vill vara ledig.
Intranätet
På intranätet hittar du information och tjänster för dig som anställd i Kristianstads kommun.
Din e-postbrevlåda
Du kommer åt din e-post via Office Outlook.
Nytt lösenord
Återställ ditt lösenord till din dator
Medborgarcenter hjälper dig
Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.
- Telefon: 044-13 50 00
- Karta: Besök oss Länk till annan webbplats.