Kommunens system, för medarbetare

Rådhus Skåne vy från Västra Storgatan

Den här sidan vänder sig till dig som är medarbetare i Kristianstads kommun. Här begär du anställningsintyg och det finns länkar för att logga in på intranätet, personalsystemet Heroma och vårt e-postsystem. Du behöver vara anställd eller ha konto hos Kristianstads kommun för att logga in i systemen.

Anställningsintyg

Är du eller har varit anställd av Kristianstads kommun kan du begära ut intyg för din tid hos oss. Du kan beställa tjänstgöringsintyg, arbetsgivarintyg, inkomstintyg och intyg för förlorad arbetsinkomst. Du beställer via e-tjänsten "Begäran av intyg" och du loggar in med BankID.

Heroma

Här finns allt om din lön, arbetstid och om du vill vara ledig.

Intranätet

På intranätet hittar du information och tjänster för dig som anställd i Kristianstads kommun.

Din e-postbrevlåda

Du kommer åt din e-post via Office Outlook.

Nytt lösenord

Återställ ditt lösenord till din dator

Medborgarcenter hjälper dig

Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.

Stängt Öppnar 15 apr kl 07.45
Hjälpte informationen på sidan dig?