Du betalar avgifter för saker du får hjälp med.

Du betalar avgifter
för saker du får hjälp med.
Det kostar olika mycket.
En avgiftshandläggare
kan berätta vad det kostar.

Ring kommunens medborgarcenter
på telefonnummer 044-13 50 00.
Säg att du vill prata med en avgiftshandläggare.
Tala om för personen var du bor.
Medborgarcenter kopplar dig till rätt person.

Medborgarcenter hjälper dig

Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.

Stängt Öppnar 29 apr kl 07.45
Hjälpte informationen på sidan dig?

Sidans innehåll