Det finns många saker att hitta på i Kristianstad om du är ledig.

Det finns många fina vägar i kommunen där du kan cykla.

Du kan besöka vårt populära naturum,
promenera i Kristianstads Vattenrike
runt ån och titta på växter och djur.

Du kan bada på många ställen,
i havet, i sjöarna
och i olika bassänger
både utomhus och inomhus.

Kommunen har byggt många cykelvägar.
Du kan åka skridskor i ishallen.

Om du är intresserad av något speciellt
kan du gå med i en förening.

Medborgarcenter hjälper dig

Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.

Stängt Öppnar 26 apr kl 07.45
Hjälpte informationen på sidan dig?

Sidans innehåll