Det finns många föreningar i Kristianstads kommun. Vi har ett register där du kan hitta kontaktpersoner till föreningarna.

I vårt föreningsregister
finns information om föreningar i Kristianstad.

Länken till registret hittar du
lite högre upp på den här sidan.
Registret är inte på lättläst svenska.

Om du själv vill starta en förening
och behöver veta hur det går till
kan du kontakta kommunen.
Du kan ringa oss
på telefonnumret 044-13 50 00.

Du kan också besöka oss
i vårt medborgarcenter i Rådhus Skåne.
Adressen är Västra Storgatan 12.

Medborgarcenter hjälper dig

Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.

Öppet Stänger kl. 17.00
Hjälpte informationen på sidan dig?

Sidans innehåll