Mitt försörjningsstöd
Du som redan har kontakt med en socialsekreterare om försörjningsstöd kan följa ditt ärende på nätet.
Så här gör du
Klicka på "Mitt försörjningsstöd" för att logga in.
Om det inte funkar
Om du får ett meddelande: "Du har inte tillgång till e-tjänsten Mitt Försörjningsstöd” ska du kontakta din handläggare för ekonomiskt bistånd som hjälper dig att aktivera tjänsten.
Vanliga frågor
-
Hur får jag tillgång till e-tjänsten?
Kontakta din handläggare för ekonomiskt bistånd för att få tillgång till e-tjänsten Mitt försörjningsstöd.
-
-
När e-legitimationen inte funkar
Kontakta utgivaren av e-legitimationen. Vanligtvis är det din bank.
-
-
När internet inte fungerar
Testa om någon annan sida fungerar, exempelvis www.kristianstadsbladet.se. Om denna sida inte heller fungerar, kontakta din internetleverantör.
-
-
Underhåll av tjänsten
Den första torsdagen i månaden stängs tjänsten ner mellan 12-14 för underhåll.
Under denna tid är det inte möjligt att logga in. Försök igen senare.
Några få gånger under året kommer tjänsten också att stängas under en längre period för underhåll. Information om när detta är publiceras på www.kristianstad.se/mittforsorjningsstod.
-
-
Övriga inloggningsproblem
Kan du inte logga in trots att både internet och din e-legitimation fungerar? Vänta och försök igen senare.
-