En gång i månaden hittar du Uppslaget i Kristianstadsbladet. På Uppslaget kan du läsa om det som händer i kommunen och sådant som du kan ha nytta av att veta. Uppslaget når alla hushåll i kommunen eftersom det publiceras när Kristianstadsbladet kostnadsfritt delas ut i alla brevlådor.

Varje månad publicerar vi ett uppslag i den fredagstidning som Kristianstadsbladet delar ut till alla hushåll, alltså även till dem som inte prenumererar på tidningen. (Alla månader utom  januari och juli, då Kristianstadsbladet inte gör någon totalutdelning.)

På tidningssidorna berättar vi om sådant som händer i kommunen och om sådant som du som medborgare kan ha intresse eller nytta av att veta. Varje månad möter du också någon av våra omkring 7 000 medarbetare och får reda på mer om alla de olika yrken som finns inom kommunen.

Förutom i Kristianstadsbladet publiceras Uppslaget som pdf här på kommunens webbplats. Här kan du hitta alla sidor sedan ett år tillbaka.

Klicka på den månad du väljer för att få upp det publicerade uppslaget i pdf-format. Det senaste Uppslaget ligger alltid högst upp i tabellen.

Öppet Stänger kl. 17.00

Sidans innehåll