Kristianstads kommun deltar på sociala medier för att med bilder, film och text berätta vad som händer i vår kommun och för att stimulera dialogen med medborgarna.

Inlägg på de sociala medier där Kristianstads kommun är aktiva är allmän handling och blir tillgängliga för andra. Lämna aldrig ut privat information på något av våra sociala medier.

Sekretessbelagda uppgifter

Vi tar bort inlägg om de innehåller känsliga personuppgifter eller sekretessbelagda uppgifter. Vi tar även bort inlägg som är stötande, uppviglande eller som kränker den enskildes integritet. Vi tillåter inte inlägg som har ett tydligt marknadsföringssyfte och våra sidor är inte heller en arena för politiska diskussioner.

Flickr

X, tidigare Twitter

Medborgarcenter hjälper dig

Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.

Öppet Stänger kl. 17.00
Hjälpte informationen på sidan dig?