På kommunens webbplats använder vi kakor för statistik samt att våra e-tjänster ska fungera. Ingen personlig information, som e-post eller namn, sparas om dig.

Vad är en kaka?

En kaka är en textfil som innehåller information och som lagras på din dator. Kakan används normalt för att förbättra webbplatsen för dig som besökare.

Det finns två typer av kakor:

• En fil som ligger kvar på din dator under en bestämd tid. Filen används till exempel för att du lättare ska kunna använda webbplatsen utifrån dina önskemål och intressen.
  • En sessionskaka som temporärt lagras i din dators minne under tiden du är inne på webbplatsen. Sessionskakan försvinner när du stänger din webbläsare.

Vill du inte att vi använder kakor?

Om du inte accepterar att vi använder kakor kan du stänga av funktionen via säkerhetsinställningarna i din webbläsare. Du kan även ställa in webbläsaren så att du får en varning varje gång webbplatsen försöker sätta en kaka på din dator.

Redogörelse över kakor på denna webbplats

Medborgarcenter hjälper dig

Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.

Öppet Stänger kl. 17.00
Hjälpte informationen på sidan dig?