Lättläst: Mötesplatser

På mötesplatser kan du träffa andra människor. Där gör vi  olika saker tillsammans.

På mötesplatsen gör vi olika saker tillsammans.
Vi fikar, har gymnastik eller spelar bingo
Vi yssnar på någon som kommer och spelar och sjunger
Vi har fester och gör också gymnastik tillsammans.

Det är gratis att komma till mötesplatsen.
Om du vill kan du äta lunch som du betalar för.

Det behövs inget beslut från biståndshandläggaren
för att komma till en mötesplats.
Det finns flera mötesplatser
på olika platser i Kristianstads kommun.

Om du vill veta var närmaste mötesplats finns
kan du ringa till oss och fråga.
Ring till kommunen på 044-13 50 00.

Tillbaka

  • Meddela fel på sidan

    Har du någon annan fråga till kommunen skickar du in den här.

    * Obligatoriskt om du vill få svar

    Det du skickar till kommunen blir allmän handling.