Lättläst: Avgifter

Du betalar avgifter för saker du får hjälp med.

Du betalar avgifter för saker du får hjälp med.
Det kostar olika mycket.
En avgiftshandläggare kan berätta vad det kostar.

Ring kommunens växel på telefonnummer 044-13 50 00.
Säg att du vill prata med en avgiftshandläggare.
Tala om för personen i växeln var du bor.
Växeln kopplar dig till rätt person.

Tillbaka

  • Meddela fel på sidan

    Har du någon annan fråga till kommunen skickar du in den här.

    * Obligatoriskt om du vill få svar

    Det du skickar till kommunen blir allmän handling.