Lättläst: Du kan också vara med och bestämma

Alla som bor i Kristianstads kommun kan lämna in förslag till kommunfullmäktige.

Alla som bor i Kristianstads kommun
kan lämna in förslag till kommunfullmäktige.
Det kallas medborgarförslag.

Lämna ett medborgarförslag

Under relaterad information e-tjänster
hittar du Medborgarförslag: Lämna
Där kan du lämna ditt förslag direkt via datorn.
Du måste ha bank-id för att kunna använda e-tjänsten.

Du kan ringa till kommunen om du behöver hjälp.
Telefonnumret är 044-13 50 00.

Tillbaka

  • Meddela fel på sidan

    Har du någon annan fråga till kommunen skickar du in den här.

    * Obligatoriskt om du vill få svar

    Det du skickar till kommunen blir allmän handling.