Lättläst: Kultur för barn och ungdom

Kristianstads kommun ordnar mycket inom kultur för barn och ungdomar.

Vi  tycker att det är viktigt
att barn och ungdomar
har något trevligt att göra
när de är lediga från skolan.

Kommunen ordnar mycket kultur
för barn och ungdomar.
På Kulturhuset Barbacka finns det
kultur för barn och ungdomar.

Kulturhuset Barbacka finns på Barbackagatan 12.
Det är öppet alla vardagar och lördagar.

Vi gör också saker för barn som är lediga
på till exempel sommarlovet och höstlovet.

Medborgarcenter hjälper dig

Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.

Öppet Stänger kl. 17.00
Hjälpte informationen på sidan dig?

Sidans innehåll