Kultur är till exempel musik, teater och konst.

Kultur är bland annat teater, dans, musik,
böcker, bibliotek, museer,
utställningar och konst.

Det finns mycket kultur i Kristianstad.
Under länkarna nedan
kan du läsa mer om kultur.

Du kan också ringa till kommunens medborgarcenter
så kan vi hjälpa dig.
Telefonnumret är 044-13 50 00.

Medborgarcenter hjälper dig

Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.

Öppet Stänger kl. 17.00
Hjälpte informationen på sidan dig?

Sidans innehåll