- Startsida
- Kommun och politik
- Press- och informationsmaterial
- Lättläst
- Lättläst: Kultur
Lättläst: Kultur
Kultur är till exempel musik, teater och konst.
Kultur är bland annat teater, dans, musik,
böcker, bibliotek, museer,
utställningar och konst.
Det finns mycket kultur i Kristianstad.
Under länkarna nedan
kan du läsa mer om kultur.
Du kan också ringa till kommunens medborgarcenter
så kan vi hjälpa dig.
Telefonnumret är 044-13 50 00.
Medborgarcenter hjälper dig
Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.
- Telefon: 044-13 50 00
- Karta: Besök oss Länk till annan webbplats.
Öppet
Hjälpte informationen på sidan dig?