Lättläst: Ishallen

Den finns en ishall i Kristianstad. Ishallen ligger vid Sommarlust.

Ishallen i Kristianstad är Kristianstad IK:s hemmaarena.
Ishallen i Kristianstad är Kristianstad IK:s hemmaarena.

Där kan du åka skridskor och spela ishockey.
Ishallen ligger på Kanalgatan 100.

Ishallen är bara öppen på vintern.
Under relaterad information
hittar du länken Öppettider ishallen.
Klicka på den så kommer du en webbsida
där du kan läsa när ishallen är öppen.

Det kostar pengar att åka skridskor
i ishallen.

I ishallen brukar hockeylaget
Kristianstad IK spela sina hemmamatcher.  

Tillbaka

  • Meddela fel på sidan

    Har du någon annan fråga till kommunen skickar du in den här.

    * Obligatoriskt om du vill få svar

    Det du skickar till kommunen blir allmän handling.