Lättläst: Fritidsgårdar

På fritidsgården kan du spela spel, lyssna på musik och träffa dina kompisar.

Fritidsgårdar är platser där du som är ung
kan träffa dina kompisar.

På fritidsgårdarna kan du spela spel,
lyssna på musik
eller bara ha det lugnt och skönt.

Det finns flera fritidsgårdar i
och omkring Kristianstad.

Det är föreningen Fritidsgårdsforum
som driver de flesta fritidsgårdarna.
Under relaterad information
hittar du en länk till deras sida.

Informationen är inte på lättläst svenska.

Medborgarcenter hjälper dig

Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.

Öppet Stänger kl. 17.00
Hjälpte informationen på sidan dig?

Sidans innehåll