- Startsida
- Kommun och politik
- Press- och informationsmaterial
- Lättläst
- Lättläst: Fritid
Lättläst: Fritid
Det finns många saker att hitta på i Kristianstad om du är ledig.
Det finns många fina vägar i kommunen där du kan cykla.
Du kan besöka vårt populära naturum,
promenera i Kristianstads Vattenrike
runt ån och titta på växter och djur.
Du kan bada på många ställen,
i havet, i sjöarna
och i olika bassänger
både utomhus och inomhus.
Kommunen har byggt många cykelvägar.
Du kan åka skridskor i ishallen.
Om du är intresserad av något speciellt
kan du gå med i en förening.
Medborgarcenter hjälper dig
Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.
- Telefon: 044-13 50 00
- Karta: Besök oss Länk till annan webbplats.
Stängt
Hjälpte informationen på sidan dig?