Lättläst: Fritid

Det finns många saker att hitta på i Kristianstad om du är ledig.

Det finns många cykelvägar i kommunen.
Det finns många cykelvägar i kommunen.

Du kan besöka vårt populära naturum,
promenera i Kristianstads Vattenrike
runt ån och titta på växter och djur.

Du kan bada på många ställen,
i havet, i sjöarna
och i olika bassänger
både utomhus och inomhus.

Kommunen har byggt många cykelvägar.
Du kan åka skridskor i ishallen.

Om du är intresserad av något speciellt
kan du gå med i en förening.

Under relaterad information
hittar du många länkar.
Du kan klicka på det du är intresserad av.

Tillbaka

Meddela fel på sidan

Har du någon annan fråga till kommunen skickar du in den här.

* Obligatoriskt om du vill få svar

Det du skickar till kommunen blir allmän handling.