Lättläst: Fritid

Det finns många saker att hitta på i Kristianstad om du är ledig.

Det finns många cykelvägar i kommunen.
Det finns många cykelvägar i kommunen.

Du kan besöka vårt populära Naturum,
promenera i Kristianstads Vattenrike
runt ån och titta på växter och djur.

Du kan bada på många ställen,
i havet, i sjöarna
och i olika bassänger
både utomhus och inomhus.

Kommunen har byggt många cykelvägar.
Du kan åka skridskor i ishallen.

Om du är intresserad av något speciellt
kan du gå med i en förening.

Under relaterad information
hittar du många länkar.
Du kan klicka på det du är intresserad av.

Tillbaka

  • Meddela fel på sidan

    Har du någon annan fråga till kommunen skickar du in den här.

    * Obligatoriskt om du vill få svar

    Det du skickar till kommunen blir allmän handling.