Det finns många cykelvägar i kommunen.
Det finns många cykelvägar i kommunen.

Lättläst: Fritid

Kristianstads kommun har många aktiva invånare och därmed har kommunen ett rikt föreningsliv.

Turistbyrån i Kristianstad
Turistbyrån har kartor som visar trevliga cykelvägar.

Du kan besöka vårt populära Naturum,
promenera i Kristianstads Vattenrike
runt ån och titta på växter och djur.

Du kan bada på många ställen,
i havet, i sjöarna
och i olika bassänger både utomhus och inomhus.


Kommunen har byggt många cykelvägar.
På Turistbyrån som ligger vid Stora torg
kan du få kartor som visar trevliga vägar som du kan cykla.

Du kan åka skridskor i Ishallen.

I kommunen finns det också många golfbanor.

Tillbaka

  • Meddela fel på sidan

    Har du någon annan fråga till kommunen skickar du in den här.

    * Obligatoriskt om du vill få svar

    Det du skickar till kommunen blir allmän handling.