Hur arbetar vi med service och värdskap

Besökare som kommer till Kristianstads kommun ska mötas av ett värdskap i toppklass. Hur gör vi det tillsammans? Vi jobbar med att skapa förutsättningar för att ni ska kunna ge era besökare och gäster den bästa servicen och värdskapet.

Några av förutsättningarna är:

Kunskap/kännedom om utbudet på destinationen

Vi erbjuder en onlineutbildning för området och det finns även ett nyhetsbrev med vad som är aktuellt som du kan prenumerera på.

Till utbildningar
Anmälan till nyhetsbrev

Tillhandahålla aktuellt turistmaterial

Via vårt formulär kan du fylla i vad du behöver för turistmaterial. Vi packar ihop det du beställer och du kan hämta det när det passar dig. Under högsäsong kan vi köra ut materialet till dig.

Till formuläret

Support vid behov

Vi finns här för dig om du eller din personal behöver hjälp att besvara gästens fråga om destinationen. Du når oss via telefon 044-13 50 00 eller på e-postadressen touristinfo@kristianstad.se. Tveka inte att höra av dig!

  • Meddela fel på sidan

    Har du någon annan fråga till kommunen skickar du in den här.

    * Obligatoriskt om du vill få svar

    Det du skickar till kommunen blir allmän handling.