- Startsida
- Lättläst
- Lättläst: Saker att göra när du är ledig
- Lättläst: Föreningar
Lättläst: Föreningar
Det finns många föreningar i Kristianstads kommun.
Vi har ett register där du kan hitta
kontaktpersoner till föreningarna.
I vårt föreningsregister
finns information om föreningar i Kristianstad.
Klicka på länken för att komma till registret.
Registret är inte på lättläst svenska.
Om du själv vill starta en förening
och behöver veta hur det går till
kan du kontakta kommunen.
Du kan ringa oss
på telefonnumret 044-13 50 00.
Du kan också besöka oss
i vårt medborgarcenter i Rådhus Skåne.
Adressen är Västra Storgatan 12.
Medborgarcenter hjälper dig
Vi hanterar dina frågor om kommunens verksamheter och du kan besöka oss, ringa oss eller skriva. Oftast får du hjälp direkt, annars lotsar vi ditt ärende rätt.
- Telefon: 044-13 50 00
- Karta: Besök oss Länk till annan webbplats.
Stängt
Hjälpte informationen på sidan dig?