Lättläst: Mötesplatser

På mötesplatser kan du träffa andra människor. Där gör vi olika saker tillsammans.

På mötesplatsen gör vi olika saker tillsammans.
Vi fikar, har gymnastik eller spelar bingo.
Vi lyssnar på någon som kommer och spelar och sjunger
Vi har fester och gör också gymnastik tillsammans.

Det är gratis att komma till mötesplatsen.
Om du vill kan du äta lunch som du betalar för.

Det behövs inget beslut från biståndshandläggaren
för att komma till en mötesplats.
Det finns flera mötesplatser
på olika platser i Kristianstads kommun.

Om du vill veta var närmaste mötesplats finns
kan du ringa till oss och fråga.
Ring till kommunen på 044-13 50 00.

Tillbaka

  • Report errors on page

    For other questions to the municipality, please use this form.

    * Mandatory if you want a reply

    What you send to the municipality becomes common record.