Lättläst: Ishallen
Den finns en ishall i Kristianstad. Ishallen ligger vid Sommarlust.

Där kan du åka skridskor och spela ishockey.
Ishallen ligger på Kanalgatan 100.
Ishallen är öppen på hösten och vintern.
Under relaterad information
hittar du länken till öppettider ishallen.
Klicka på den så kommer du en webbsida
där du kan läsa när ishallen är öppen.
Informationen på den sidan är
inte på lättläst svenska.
Det kostar pengar att åka skridskor
i ishallen.
En vuxen betalar 46 kronor.
Ett barn, upp till 17 år, betalar 20 kronor.
I ishallen brukar hockeylaget
Kristianstad IK spela sina hemmamatcher.