Lättläst: Föreningar

Det finns många föreningar i Kristianstads kommun. Vi har ett register där du kan hitta kontaktpersoner till föreningarna.

I vårt föreningsregister
finns information om föreningar i Kristianstad.

Under relaterad information E-tjänster
hittar du länken till registret.
Registret är inte på lättläst.

Om du själv vill starta en förening
och behöver veta hur det går till
kan du kontakta kommunen.
Du kan ringa oss
på telefonnumret 044-13 50 00.

Du kan också besöka oss
i vårt medborgarcenter i Rådhus Skåne.
Adressen är Västra Storgatan 12. 

Tillbaka

  • Report errors on page

    For other questions to the municipality, please use this form.

    * Mandatory if you want a reply

    What you send to the municipality becomes common record.