Lättläst: Fritid

Det finns många saker att hitta på i Kristianstad om du är ledig.

Det finns många fina vägar i kommunen där du kan cykla.
Det finns många fina vägar i kommunen där du kan cykla.

Du kan besöka vårt populära naturum,
promenera i Kristianstads Vattenrike
runt ån och titta på växter och djur.

Du kan bada på många ställen,
i havet, i sjöarna
och i olika bassänger
både utomhus och inomhus.

Kommunen har byggt många cykelvägar.
Du kan åka skridskor i ishallen.

Om du är intresserad av något speciellt
kan du gå med i en förening.

Under relaterad information
hittar du många länkar.
Du kan klicka på det du är intresserad av.

Tillbaka

Report errors on page

For other questions to the municipality, please use this form.

* Mandatory if you want a reply

What you send to the municipality becomes common record.