Lättläst: Avgifter

Du betalar avgifter för saker du får hjälp med.

Du betalar avgifter
för saker du får hjälp med.
Det kostar olika mycket.
En avgiftshandläggare
kan berätta vad det kostar.

Ring kommunens medborgarcenter
på telefonnummer 044-13 50 00.
Säg att du vill prata med en avgiftshandläggare.
Tala om för personen var du bor.
Medborgarcenter kopplar dig till rätt person.

Tillbaka

Meddela fel på sidan

Har du någon annan fråga till kommunen skickar du in den här.

* Obligatoriskt om du vill få svar

Det du skickar till kommunen blir allmän handling.