Lättläst: Avgifter

Du betalar avgifter för saker du får hjälp med.

Du betalar avgifter
för saker du får hjälp med.
Det kostar olika mycket.
En avgiftshandläggare
kan berätta vad det kostar.

Ring kommunens medborgarcenter
på telefonnummer 044-13 50 00.
Säg att du vill prata med en avgiftshandläggare.
Tala om för personen var du bor.
Medborgarcenter kopplar dig till rätt person.

Tillbaka

Report errors on page

For other questions to the municipality, please use this form.

* Mandatory if you want a reply

What you send to the municipality becomes common record.