Lättläst: Kristianstads kommun

Här finns lättläst information om Kristianstads kommun. Bara en del av all information på hemsidan finns på lättläst svenska.

Rådhus Skåne
Rådhus Skåne

I menyn ser du länkar
till information på lättläst svenska.
Klicka på det du är intresserad av.
På en del sidor finns länkar att klicka på
längst ned på sidan också.

Vi vill berätta för dig vad kommunen kan hjälpa dig med.
Du ska också få veta hur kommunen fungerar.

Om du har frågor om kommunen
och vad vi kan hjälpa till med,
kan du ringa till kommunen på nummer 044-13 50 00.

Vill du träffa oss
kan du besöka kommunens medborgarcenter.
Vi finns i Rådhus Skåne
vid Stora Torg i Kristianstad.

Report errors on page

For other questions to the municipality, please use this form.

* Mandatory if you want a reply

What you send to the municipality becomes common record.