Lättläst: Tivolibadet

Det största inomhusbadet i kommunen
är Tivolibadet i Kristianstad.
Det ligger på Tivolibadsgatan 4
och är öppet alla dagar i veckan.
Tivolibadet har flera olika bassänger,
bubbelpool och vattenrutschbana.

Här finns aktiviteter för hela familjen,
till exempel vuxensimskola, barnsimskola,
vattengympa, babysim
och aufguss, som är korta bastubad
med salt och honung och doftande oljor.

Vuxna kan komma hit och simma
på morgonen från klockan 07.00.

På Tivolibadet behöver du ett hänglås
för att låsa in kläder och värdesaker i skåpen.
Ta med ett eget hänglås
eller köp ett i badets kassa för 25 kronor.

Barn som är 3 år eller yngre går in gratis på badet.
Den som är mellan 3 år och 6 år
betalar 10 kronor i inträdesavgift.
Den som är mellan 7 år och 19 år betalar 20 kronor.
Den som är 20 år eller äldre betalar 50 kronor.

På den här sidan kan du se när Tivolibadet har öppet.
Sidan är inte lättläst.
Länk till Tivolibadets öppettider.

Du som har frågor
kan ringa till Tivolibadet
på telefon 044-10 12 00 eller 044-13 53 94.

Tillbaka